מדיניות החזרות וביטולים
- לקוח אשר רכש מוצר באתר שלנו, רשאי לבטל את העסקה בכפוף לתנאים המפורטים להלן ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 והתקנות שהותקנו לפיו (להלן: "חוק הגנת הצרכן"):
לקוח רשאי לבטל עסקה בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, בתנאי שיחזיר את המוצר כשהוא לא נפגם, לא נעשה בו שימוש ואריזתו המקורית לא נפתחה. החזרת מוצר תיעשה באחת הדרכים הבאות: בהגעה פיזית לבית העסק בכתובת מאיר פיינשטיין 6, תל אביב; בדואר רשום לכתובת זו; או באמצעות שליח שיוזמן על ידי החברה, בכפוף לתשלום דמי משלוח בסכום המפורט במדיניות המשלוחים שלנו, ובדף התשלום.
כמובן שכדי לבצע החזרה, פנו אלינו בדף צור קשר (קישור לשם), בדוא"ל שלנו – art.by.moonstone@gmail.com , או בוואטסאפ שלנו.
- על אף האמור בסעיף 1 לעיל, צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצוע העסקה, מיום קבלת המוצרים או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן. לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית (דוא"ל, וואטסאפ, דף צור קשר, וכדומה).
- ניתן להחזיר / להחליף פריט כל עוד לא נעשה בו שימוש ולא נגרם לו נזק. הפריט יוחזר באריזה המקורית שבתוכה הוא נשלח
- לקוח המעוניין לבטל עסקה בטרם קיבל את המוצר אותו רכש, רשאי לשלוח הודעת ביטול לכל אחת מדרכי ההתקשרות שצוינו לעיל. יש לציין שינוכו דמי ביטול בגובה 5% משווי העסקה או 100 ש"ח – הנמוך מביניהם, גם אם ההזמנה טרם הוכנה או נארזה. ההחזר יתבצע תוך מספר ימי עסקים לאמצעי השלום המקורי, בניכוי דמי הביטול כאמור.
- במקרה של ביטול הזמנה לאחר שהמוצר כבר נשלח, יבוצע החזר כספי בניכוי דמי הביטול בגובה 5% משווי העסקה או 100 ש"ח – הנמוך מבניהם, וכן בניכוי דמי המשלוח, כפי ששולמו בפועל.
- כל המוצרים באתר מיוצרים בעבודת יד מקורית, ולכן עלולים לכלול הבדלים קלים בגוון, בטקסטורה, או בועות אוויר מינוריות – כל אלו הן תכונות טבעיות של החומר ושל תהליך היצירה. תכונות אלו אינן נחשבות לפגם תפקודי או אסתטי המצדיק החזר ולכן, לא יתקבלו בגינן החזרים.
- בנוסף לנאמר בסעיף 5, לא ייתכנו החזרים עבור מוצרים שנעשה בהם שימוש, או ניזוקו.
- בהתאם לסעיף 14ג(ד)(4) לחוק הגנת הצרכן, לא ניתן לבטל עסקה של מוצר שיוצר במיוחד עבור הצרכן לאחר תחילת תהליך הייצור, אלא אם סוכם אחרת מראש ובכתב מול בעל האתר.
- במידה והתקבל מוצר פגום או שבור, אחריות הלקוח היא לדווח על כך תוך 48 שעות מרגע קבלתו. הפנייה תכלול תיעוד ברור של המוצרים הפגומים והאריזה. לאחר מכן לא יתאפשר טיפול בפנייה מסוג זה.
הטיפול יתבצע בהתאם לשיקול דעת העסק ולאחר בחינת הנתונים. במקרה כזה הלקוח יוכל לבחור בין החזר כספי לאמצעי התשלום בו בוצעה העסקה, או בהחלפת המוצרים הפגומים לחדשים, (בכפוף למלאי הזמין ובשיקול דעת העסק).
- במידה ודיווחתם על כך בזמן, ולא קיבלתם על כך מענה לפני שעברו 48 שעות, אל דאגה, פנייתכם תתקבל 🙂
לכל שאלה / בעיה החזרות וביטולים, צרו איתנו קשר כאן
בדוא"ל שלנו art.by.moonstone@gmail.com או בוואטסאפ שלנו נשמח לעזור!